Salı, Temmuz 04, 2006

ÜZÜMLÜ KURABİYE




Bir üzümlü kurabiye daha. Evde üzüm çok da her fırsatta yapıyorum. Ege'de olunca üzümsüz olmaz tabi. Tarifler de çok birikmiş o nedenle de bu günlerde harıl harıl yazıyorum. Bir süre yazma imkanım olmayacak. Ankara'ya dönmeden elimdeki tariflerimi sizlerle paylaşmak istedim.

MALZEMELER:

-1 paket margarin (Ben 3/4 su bardağı sıvıyağ kullandım),
-1 yumurta,
-1 su bardağı pudra şekeri,
-istediğiniz kadar üzüm,
-3 su bardağı un (ben aldığı kadar kullandım),
-1 vanilya,
-1 kabartma tozu.

YAPILIŞI:
1. Yağ ve şekeri iyice karıştırıp eritin.
2. Üzerine yumurtayı ve üzümleri ekleyip karıştırın.
3. Diğer malzemeleri de ekledikten sonra hamur yapın.
4. İstediğiniz büyüklükte parçalar koparın ve yağlanmış tepsiye dizin.
5. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 20 dakika pişirin.

Hiç yorum yok: