Pazartesi, Temmuz 03, 2006

KAHVALTILIK AVOKADO

Avokadoyu ilk etapta kahvaltıda hayal edememiştim ama çok da güzel oluyor. Nerden bulduğumu hatırlamadığım bu tarifi çoktandır tuttuğum tarif defterimden buldum ve denedim. Değişik kahvaltı seçeneklerini denemeye çalışıyorum. Günün en güzel öğünü bence. O yüzden de çok çeşitli ve güzel olmasını isterim. Hele arkadaşlarımla yaptığımız curcunalı kahvaltılar ne renkli olurdu. Daha bir iştahlı ve keyifli yerdik lokmalarımızı, yanında muhabbet de çok güzel giderdi. Sanki o kahvaltıların tadı bir başkaydı. Yakında geliyorum, dostlarımla çoook kahvaltı yaparız, pikniklere gideriz. Bizim pikniklerimiz bir başka güzeldi.

MALZEMELER:

  • 1 avokado,
  • 2 diş sarımsak,
  • 1 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir,
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı,
  • tuz,
  • pulbiber

YAPILIŞI:

Avokadoyu soyup çatalla ezin. İçine dövülmüş sarımsağı, peyniri, zeytinyağı ve tuzu ekleyip karıştırın. Üzerini pulbiberle süsleyin.

Hiç yorum yok: