Pazar, Temmuz 09, 2006

BAHÇEDEN GÖRÜNTÜLER



Kendimize ait olmasa da kendimizinmiş gibi kullanabildiğimiz bir bahçemiz var. Ev sahibi de sebzeleri dikti, yemesi bizden. Apartmandaki komşularımızın hepsi de öğretmen olduğu için herkes tatile gitti, müstakil evde oturuyor gibi hissediyorum kendimi. Hergün salatalık ve biber kontrolü yapıyorum. Bunlar eskiden de mi geç büyüyorlardı acaba. Gideceğimiz gün yaklaştıkça acele ediyorum, tadına bakmadan gitmeyeyim diye. Ama onlar da yavaş büyüyor:))) Çocukluğumda yediğim salatalık tadını yıllar sonra burada aldım, meğer tazelikten alırmış tadını. Buranın biberi de çok meşhur. Biber festivali bile var. Geçen yıl bir gün sonra taşındığımız için
kaçırmıştık, bu sene de Ankara'da olacağım için göremeyeceğim. Burda festival de nasıl kutlanır ki tahmin bile edemiyorum.
Sebzelerin yanı sıra bir çok çeşit de çiçek var. Bunlardan bazılarını çektim, sayfada yer kalmazdı yoksa. Sarı olan güneşin doğumuyla açıyor, güneşin batışıyla da soluyor. Her çiçek bir kere açıyor sadece. İki günüm kaldı burada geçireceğim, yine Ankara'nın yoğun temposunda eriyip gideceğim. O yüzden buraların havasını içime çekiyorum. Doğal ve taze gıdalardan sonra nasıl tekrar kötü olanlarına alışacağım bilemiyorum. İleride bahçeli bir evim olsun istiyorum, sebzelerimi kendim yetiştirebileyim. Bunun için eşimle çok uğraşıyoruz. Kimse bizim hayallerimizi gerçekleştireceğimize inanmasa de biz tüm bu planlarımızı gerçekleştireceğiz.İnanıyoruz ve cesaretimiz var. Daha ne olsun...

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar,
Harika bir etkinlik bu benim için.Çok güzel çicekleri çekip yayınlamışınız.Ellerinize gönlünüze sağlık.Umarım en kısa zamanda bahçeli müstakil bir eviniz olur da sizde bahçe özleminizi bol bol gidermiş olursunuz.Başka ne diyebilirim ki Allah o güzel gönlünüze göre versin.

Sevgilerimi gönderiyorum.

damak tadı

sevdamavisi dedi ki...

ne güzel dilekler bunlar. tüm hayallerimi müstakil bahçeli bir ev süslüyor, bunun için uğraşıyorum...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Sevdamavisi,
Damaktadi arkadasimizin dileklerine bende katiliyorum. Bahceli bir eviniz oluncaya kadar Ankaradaki yasaminizdan ara sira ayrilarak benim bahcemi ziyaret etmenizi öneriyorum. Bahce doga sevgisi cok bambaska bir duygudur.
Sevgiler Sonia...

sevdamavisi dedi ki...

teşekkürler sonia
çok sevinirim. gerçekten bahçe ve doğa sevgisinin yerini dolduramıyorsunuz. her an aklınında oluyor insanın.