Cuma, Haziran 30, 2006

DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE

Kurabiye krizim tutmuştu yine baktım dolapta damla çikolatası var değerlendireyim dedim. Genelde eşimin krizi tutardı, körle yatan şaşı kalkıyor. Yanında sıcak bir bardak çay ya da bir fincan kahveyle ne güzel gidiyor akşam üzeri dinlenirken ya da sohbet ederken. Ah bir de arkadaşlarım olsaydı. 7 aydır onlardan uzaktayım yakında görüşeceğiz az kaldı. Her ne kadar Ankara'yı özlemesem de arkadaşlarımı göresim geldi.

MALZEMELER:
  • 1/2 paket margarin,
  • 1 yumurta,
  • 3 kahve fincanı toz şeker,
  • 2 kahve fincanı yoğurt,
  • 1 tatlı kaşığı tarçın,
  • 4 su bardağı un,
  • 1 kabartma tozu,
  • istediğiniz kadar damla çikolata.

YAPILIŞI:

Oda sıcaklığında yumuşamış margarin ile şekeri iyice yoğurun. Yumurta ve yoğurdu ekleyip yoğurun. Sonra elenmiş un, kabartma tozu ve tarçını ekleyip iyice yoğurun. En son damla çikolataları ekleyip karıştırın, şekil verip yağlanmış tepsiye dizin. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 20-30 dakika pişirin.

1 yorum:

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

selam arkadaş...
ya ne güzel siten var ya zaten ben yemek hastası bir insanım senin sitene girdim acıktım yaw..hemen gideyimde bişeyler atıştırayım ..senide benim siteme beklerim..kendine iyi bak...