Cumartesi, Ekim 07, 2006

CANIM ARKADAŞIM İLKER'İN DÜĞÜNÜ

Sevgili arkadaşım İlker 9 Eylül'de Şengül ile evlendi. Biz de arkadaşları olarak yanındaydık. Düğünler(kendi düğünümüz hariç) çok zevkli ve eğlenceli oluyor. Gelin ve damat kıyafetlerinin içinde bunalırken ve hareket edemezken biz dışarıdan bakıp güzel vakit geçirebiliyoruz. Okul arkadaşlarımızın de çoğunluğu oradaydı. Uzun süren ayrılıktan sonra hasret giderdik, son durumlarımız hakkında bilgiler verdik. Bu açıdan da çok güzel bir gün oldu. Evlenenler, çocuğu olanlar, iş değişiklikleri, daha neler neler... Koskoca bir aile gibiydik.

Özellikle arkadaş grubumuz gittikçe büyüyor. Bu da çok hoşuma gidiyor doğrusu. Önce eşlerimiz katıldı gruba sonra da çocuklar dahil olmaya başlandı. Henüz iki tane çocuğumuz katıldı ama bir iki seneye kadar bu sayı hızla artacağa benziyor.

Nikaha erken gitmek için arkadaşlarla sözleştik ama her zaman ki gibi randevumuza geç kaldılar. Benim arkadaşlarımın çoğu böyledir. Benim gibi dakik bir insan için zor oluyor ama ne yapayım ben onları böyle seviyorum. Ama düşünmeden de edemiyorum neden ben:)) Her şeye rağmen nikaha az da olsa erken gidip arkadaşlarımla vakit geçirebildik. Kızımı da çimenlere bıraktım, doğanın tadını çıkarsın diye. Biz de Züleyha ve Elçin'le banklara serilip onu izledik. Yazın son sıcak günlerinin de tadını çıkardık bir yandan da. İlkerciğim sana ömür boyu mutluluklar diliyorum. Güzel şeyleri hakeden nadir insanlardan birisin. Umarım herşey istediğin gibi olur.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevda'cım arkadaşını allah mesut etsin inşallah. kızım diye anlatmasan resimdekilerden hangisinin sen olduğunu anlamayacaktım. Seni gördüğüme memnun oldum sevgiler Ebru

sevdamavisi dedi ki...

teşekkürler Ebru'cuğum,
Çok sırıtıyor değil mi, resimde fazla çocuk olmadığı için..
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sevda'cığım,
Arkadaşlarına ömür boyu mutluluklar diliyorum.Umarım hep mutlu olup uzun yıllar öyle kalırlar.Canım minnoşu da gördük sonunda düğün olamasa göremeyecektik.Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın hep mutlu ve birlikte olun tez zamanda..Sana ve ailene mutlu ve neşeli bir hafta sonu diliyorum..Sevgiyle kal,kocaman öpüyorum..

sevdamavisi dedi ki...

sevgili Gül,
ne güzel dilekler bunlar, teşekkürler. Kızımın fotoğrafını yayınlamak daha önce aklıma gelmemişti, dolaylı yoldan yayınlamış oldum. Sana ve ailene de güzel bir hafta sonu diliyorum.
sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Bende erken gidip bekletilenlerdenim:) Aynı soruyu bende sordum kendime neden ben diye. Cevabı kesin. Süslenmeyi seven son anda hareketlenen kızarkdaşlarımız var:)Ama yine de seviyoruz onları dimi.. Sevgili Arkadaşım Fatma nın kulaklarını çınlatmış oldum burda:) O kendisini bilir:)

sevdamavisi dedi ki...

Pınarcığım,
ortak bir noktamız varmış. gerçekten de herşeye rağman arkadaşlarımızı seviyoruz. yoksa bu kadar kimin için beklenir ki:)))