Cuma, Temmuz 04, 2008

YE#ÇİKOLATA:4. BÖLÜM

Etkinliğimizin son tariflerini de yayınlayarak bitiriyorum. Bu güzel tarifler için tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Sevgili Serap, Berlin'den etkinliğimize katıldı. Sushiye farklı bir boyut getirerek Çikolatalı Tatlı Sushi yapmış. Ben çok beğendim umarım sizler de beğenir ve denersiniz. Davetlerde eminim sofralarımıza renk katacak.




Ankara'dan Sevgili Hatice, Çikolata Soslu Kek yapmış. Bir dahaki buluşmamızda tanışmak istediğimi de eklemek isterim Hatice'ciğim:))











Sevgili Burcu(Chaplin Cafe) bize oldukça uzak bir yerden Belçika'dan Çikolatalı Portakal Şekerlemesi yapmış. Bu kadar uzaklardan gönderdiği tariflerle misafirim olması ne kadar ince olduğunu gösteriyor.










Sevgili Ayşe de(Mutfak Telaşı), son anda etkinliğimize katılan arkadaşlardan. Yetiştiğine çok sevindim Ayşe'ciğim. Gaziantep'ten katılan arkadaşımız Çikolata Kasesinde Çikolatalı Dondurma göndermiş bizlere. Bu sıcak yaz gününde ne güzel olur.




4 yorum:

mutfaktelaşı dedi ki...

bilgisayarımda sorun olduğu için tarifimi biraz geç göndermiştim, kabul ettiğin için teşekkür ederim.
bu arada suşi çok ilginç olmuş.

sevdamavisi dedi ki...

Ayşe'ciğim,
asıl ben katıldığın için teşekkür ederim. güzel bir tariften kimseyi mahrum etmek istemem. sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Tarifler ve nefisler çok nefis görünüyorlar Sevda'cığım..Katılımcı arkadaşların ve senin ellerine,gönüllerine sağlık diyorum..

Kocaman öpüyorum seni canım..


Sevgilerle..

sevdamavisi dedi ki...

Gül'cüğüm
çok teşekkür ederim.senin de ellerine ve yüreğine sağlık bu güzel mesajı bıraktığın için. sevgilerimle.