Pazartesi, Eylül 17, 2007

BODRUM'UN ARDINDAN


İki haftalık bir bodrum tatilinden sonra benim de anlatacaklarım vardır deyip anlatmaya koyuldum. Fotoğraf makinamın şarj cihazını almadığım ve şarjı da çok az kaldığı için çok zorlandım fotoğraf çekme konusunda. acele edeceğim diye istediğim pozları da yakalayamadım. zaten tatilin yarısına kadar da zor dayandı. Sonrasında kardeşimin makinası ile idare ettim. Bir daha tatile giderken birkaç gün önceden valizime koymalıyım.






Bodrum yolunda...Arabadan çektim.



BODRUM SOKAKLARI




Begonviller beni hep etkilemiştir. Akyak^'nın simgesi olmasından ve bu toprakları anımsatmasından olsa gerek.







Bodrum kalesinden...










Kale civarındaki deniz kabukları ile yapılmış ürünler satan bir yer burası. Kim sevmez ki deniz kabuklarını..


BODRUM PAZARI

Ününü çok duyduğum için cuma günü koşa koşa gittik pazara. mevsimden kaynaklanan bir zayıflık vardı, köylü tezgahları azdı ve çok pahalıydı. Yine de çok taze ürünler bulabildik. Eminim baharda çok cümbüşlü oluyordur. Muğla Pazarı daha zengin ve daha ucuz, oraya ait fotoğraflarımı da paylaşacağım.






Pazar tezgahlarına konulan çiçekler insanın ruhunu şenlendiriyor. Çok sıcaklar..




Bu da pazarın en ilginç meyvesi: Kudret Narı




Çocukluğumu hatırlatan taze ayçekirdeği. Üç kardeş ve de kızım yiyip bitirdik.









Kaktüs meyvesi..



Su kazayağını tezgahta görünce büyük bir heyecanla aldım. Umarım bu sefer yanılmıyorumdur. Satıcı kadın da destekledi beni ama yanlış biliyorsam ismini uyarırsanız sevinirim.


Köylü kadınların yer tezgahlarını çok seviyorum. Herşey çok taze ve doğal..







Bu da Barlar sokağı yakınında bir lokantada yediğimiz sebzeli döner. Pide ile daha da lezzetli oluyor.

17 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Çok keyifli bol sebzeli bir tatil olmuşa benziyor. Her günün böyle renkli geçsin dilerim. Ama ben en sondaki döner pideye bayıldım açlıktan olsa gerek. Görüşmek üzere...

sevdamavisi dedi ki...

Aslıcığım,
bol sebzeli oldu gerçekten güzel de oldu. Nefis bir döner ama açlıktan daha da nefis görünüyor. sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevda'cığım,
Harika bir tatil geçirmene çok sevindim,mutlu oldum canım.Tüm tatiller harika değil mi zaten?
Tüm resimler güzel,fakat en çok sevdiklerim pazarda çekilenler oldu.Özellikle meyvelere takıldım kaldım.Kaktüs incirinin tadını Mersin'den biliyorum.K.nar'ı çok dikkatimi çekti.Sanırım tadını bilmediğimden olacak.En sondaki döner ise noktayı koymaya yetti bile.Ben açıktım canım biliyor musun?
Fotoğraf makinesinin şarjını artık hiç unutmazsın sanırım..))Sağlık olsun yinede!!
Yaşamın böyle capcanlı ve renkli geçsin daima.

Kocaman öpüyorum seni canım.

sevdamavisi dedi ki...

Gül'cüğüm,
çok teşekkürler canım beğenmene çok sevindim. ben de çok severim pazarları. kudret narının tadına ben de bakmadım. neden bilmem ama merak etmedim ilk defa. güzel dilekler için çok teşekkürler canım. sevglerimi yolluyorum.

gezicini dedi ki...

ah ah yine Bodrum Bodrum.. her zaman oraya gitmek istiyorum.. napsak bilmem..
sevgiler
gorki

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Hediyelikçilerden alışveriş yapmak istedim şimdi. Bir de köylü pazarından, bayılırım.
Ne güzel görüntüler Sevda'cığım.
Paylaştığın için çok teşekkürler,

sevdamavisi dedi ki...

Gorkiciğim,
ben de bilmiyorum canım aynı durumdayım da:)) sevgiler..

Burçinciğim,
ne güzel oluyor köylü pazarları ahhh ahhh. teşekkürler canım. sevgiler

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım Sevdam, ne güzel anlatmışsın, ne güzel paylaşmışsın bizlerle Bodrum'u! Resimler de çok çok güzel, ellerine sağlık canım! Yolum düştüğünde ben de Muğla pazarına gitmek isterim. Madem fiyatlar daha uygun!
Canım benim, etkinlik başladı, bilmeni istedim! Hepimize hayırlı olsun! Bir kez daha yardımların için çok çok teşekkür ederim! Ada ile seni öpüyorum canım!

Adsız dedi ki...

sevda hanım iyi bir tatili hak etmiştiniz.çok memnun oldum.ben de
ankara'lıyım..benimde hayalim sizin gibi ilerde ege'ye yerleşmek.
Sevgiyle kalın..Reda

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevda'cigim,
Bende bir 10 gun kaldim bu sene Bodrum'da, hep ayni yerlerde dolasmisiz, cok hos oldu benim cicn.
Biliyormusun bu doner;den gece dolasirken esim ve kardesim yediler ama ben yiyemedim. Simdi resmi gorunce ne kadar buyuk bir hata yaptigimi anladim.
Sevgilwerimi gonderiyorum..

Adsız dedi ki...

hemen aklıma MFÖ'nün Bodrum bodrum şarkısı geldi nasıl da keyifli bu şarkı ve bodrum sokakları ah ahhh
keyfin daim olsun

Unknown dedi ki...

NE harika resimler cekmissin sevdacim.Bodruma gitmeyeli uzun yillar oldu.

Sevgilerimle

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Sevda güzel bir tatil geçirmişsin fotoğraflardan belli.Görüntüleri de bizlerle paylaştığın için teşekkürler..
sevgiler...

Hülya dedi ki...

Hoşgeldin umarım dinlenebilmişsindir;)Fotoğrafların gayet iyi dar zamanda çekilmiş gibi değil yani...

Selamlar...

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
çok teşekkürler canım beğendiğine çok sevindim. canım biraz geç öğrendim etkinliği ama hemen katıldım. güzel bir etkinlik olur umarım. öpüyorum canım...

sevgili reda,
Ankara'nın ortamından dolayıo sanırım Ege'ye kaçmak istiyoruz:)) Umarım gerçekleştirebiliriz. sevgiler..

Aybikeciğim,
belki sokakta yanyana geçmişizdir:)) Aynı zamanlarda gittiysek tabi. O halde Bodrum'a tekrar götürmüş oldum seni. Sevgiler canım..

Yeşimciğim,
çok teşekkürler canım. Bodrum şarkıları da çok hoş oluyor ahhh ahhh.. sevgiler..

Gülenaycığım,
çok teşekkür ederim. özlemini gidermişimdir umarım. sevgiler..

Serpilciğim,
güzel bir tatildi ne mutlu bana fotoğraflara yansıtabilmişim. çok teşekkürler canım. sevgiler..

Hülyacığım,
Fiziken yoruluyorsun ama ruhun dinleniyor tatilde. o kadar dar zamanlarda çektim ki ne mutlu bana güzel şeyler yakalayabilmişsem . sevgiler canım.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevdam, canım benim bir kez daha haytımı kurtardın! çok çok teşekükrm ederim tatlım! Ellerine sağlık!
İnşallah tatilimiz denk düşer de birlikte Muğla Pazarı'nı gezeriz!
Öpüyorum canım, sana kolay gelsin!
İnşallah hepimiz için keyifli bir etkinlik olur!

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
Ne mutlu bana seni sevindirdim ya. umarım gezebiliriz canım. güzel bir etkinlik olmasını diliyorum. sevgiler canım