Pazar, Ağustos 09, 2009

BİR BODRUM MASALI



Özlemle bıraktım kendimi denizin kollarına, okşayışına. Öylesine bir kucaklaşmaydı ki görmeye değer. Kendimi maviliklere teslim ettim, dalgalarla salındım, balıklarla konuştum. Birgün Yalıkavak, bir gün Turgutreis, diğer gün Bitez, Gümbet... Her gün başka bir yerde denize girdim, gezdim, eğlendim. Herşeyin olduğu gibi tatilin de sonu geldi ve şehrime geri döndüm. Kızımla elele verip Bodrum'un altını üstüne getirdik. Son üç yıldır Tatilimi Bodrum'da geçirdiğim için çok fazla fotoğraf çekmedim bu kez. Bodrum Kalesinden çektiğim fotoğraflarla yetindim. Bu fotoğrafları da sizlerle paylaşmak istedim. Daha fazla söze hacet yok.Bodrum, Bodrum...







6 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hoşgeldin Sevdacığım... Güzel bir tatil geçirmene sevindim... Öpüyorum...

sevdamavisi dedi ki...

ayselciğim,
çok teşekkür ederim. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Beni, Bodrum'da, mavi bir masal dünyasına götürdün! Yüreğine sağlık canım arkadaşım!
Seni ve Ada kızı çok öpüyorum! ;))

MUTFAKCİNİ dedi ki...

İmrendim :) Hoşgeldin.

Betül İnce dedi ki...

Yaa kızlar durun artık. Az önce Sibel'e de yazdım. Gidemeyen var di mi.
Ohh ne güzel gelmiştir Bodrum sana Sevda'cığım, görüşmek üzere.

Öpüyorum.

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
çok teşekkür ederim canım. ben de seni öpüyorum.

Betülcüğüm,
gerçekten çok iyi geldi. umarım sen de gidebilirsin en kısa zamanda. sevgiler.